czwartek, 29 listopada 2012

Spódnica ołówkowa

Zaczęło się od tego że sama sobie uszyłam tą spódnicę i każdy zachwalał że świetnie wyglądam w niej. Później znajoma poprosiła mnie o uszycie dla niej. I tak się posypało, że teraz to już taśmowo leci. Jedyne zmiany jakie klientki modyfikują to szerokość dołu, bo wiadomo nie każdy lubi ołówkowe (wąskie) u dołu. A najlepszym atutem tej spódnicy są kieszenie, gdzie w dzisiejszych czasach komórkę ma się przy sobie, czyli w sam raz w takiej kieszeni :-)   

Dane: 
materiał strecz 
kolor czarny
rozmiar 42


   
PS. A wy macie swój ulubiony fason ?

6 komentarzy:

  1. Ale zbieg okoliczności - uszyłam właśnie tę samą spódnicę. I też czarną!
    Czekam tylko na lepszą pogodę, żeby zrobić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też czekam na pogodę lepszą, ale z reguły nie zdążę, przed klientką :-/ no cóż następnym razem może uda mi się to wstawię nowe lepszej jakości fotkę :-)

      Usuń
  2. super uniwersalna spódnica. co do fasonu to kiedyś miałam swój ulubiony, ale teraz widzę, że mam każda inną prawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) to już nawet na blogu głośno o moich urodzinach ;-)

      Usuń
  4. fajna:) podoba mi się:)ja planuje swoja ulubiona spódnicę ołówkową założyć jutro na Andrzejki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...