piątek, 10 lipca 2015

Sukienka z cyrkoniami

Dzięki uprzejmości pani B. mogę się wam pochwalić sukienką którą uszyłam dla niej :-) uwierzcie mi na manekinie tego efektu nie widać, więc sensu dawać takich fotek nie widziałam. Cierpliwie czekałam aż pewnego dnia na skrzynce e mailowej znalazłam taką wiadomość z takimi pięknymi załącznikami :-) 

Sukienka bardzo pracochłonna, gdzie wycinane były elementy kwiatowe i naszywane według uznania klientki, tak by zakryć niektóre części ciała ale  i tak by dały kreacji tego czegoś ;-) dodatkowo przypadkowo naszywane cyrkonie, które pod różnym kątem światła dawały blasku.

Co myślicie o niej ?








7 komentarzy:

  1. Amazing! Nie moge sie napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka! sama koronka wygląda bardzo elegancko mimo iż gdzie niegdzie odsłania (lub zakrywa) a cyrkonie robią dodatkowo świetny efekt.brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite,jak można uszyć takie coś? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No piękna suknia!
    W pełni rozumiem te sprawy z manekinem :D , sama ostatnio się skusiłam na zdjęcia na manekinie i efekt to jakieś 3 procent.
    Podziwiam bo naszywanie aplikacji to tu to tam itd to jednak jest kawał roboty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...